Kenwood Bollitore kMix SJM021A - rosso rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Bollitore kMix SJM021A - rosso rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Jelle 31-10-2017

waterkoker kenwood

Nadat de waterkoker niet meer te gebruiken was door het afgebroken handvat heb ik contact opgenomen met Kenwood.de waterkoker was 2 1/2 jaar oud
De waterkoker moest opgestuurd worden voor onderzoek.
na enige tijd kreeg ik bericht van Kenwood dat ik een nieuwe zou krijgen.
ik kreeg een nieuwer model van de kMix met een metalen bevestiging van de handgreep.
super blij met de service van Kenwood.
deze kMix waterkoker voelt en ziet er een stuk degelijker uit

Bolletje 05-10-2017

Mooi maarrr.......

Tot dusver was ik zeer tevreden mat deze waterkoker, hij is mooi en de inhoud is voldoende voor mij maar gisteravond was er ineens kortsluiting toen ik hem aandeed dus ik schrok nogal, ik wacht nu op antwoord van de leverancier want ik heb hem pas 3 maanden

Pluspunten

• Mooi ontwerp

Minpunten

• Gestopt na 3 maanden

Jorn 06-03-2017

Mooi design maar slechte kwaliteit van het materiaal

Wij hebben twee van deze waterkokers gehad. Na een jaar gebruik slijtten en verdwenen de maataanduidingen op de eerste waterkoker waardoor het niet meer zichtbaar was met hoeveel water de koker gevuld was. Via de verkoper hebben we een nieuwe ontvangen. Bij deze tweede koker geen problemen meer gehad met wegslijten van de tekst, maar is na een kleine 2 jaar wel spontaan de handgreep gescheurd/gebroken bij het oppakken van de volle waterkoker.

• Gebruik, kookt erg snel binnen 1min

Minpunten

• tekst maataanduiding slijten snel weg
  • Handgreep breekt los

waterkoker kenwood 03-02-2017

waterkoker

een zeer mooi en gemakkelijk te gebruiken apparaat
helaas is de duurzaamheid slecht
aanduiding van hoeveelheid verdwijnt snel van venster
handgreep gaat zeer snel vanzelf kapot

Pluspunten

• gebruik
  • vormgeving -kleur

Minpunten

• display cijfers slijten snel weg
  • handgreep breekt zomaar los

ra.klaassen 08-03-2015

Een kleine 2 jaar geleden deze "mooie"waterkoker aangeschaft.Breekt gister spontaan het hele handvat af gevuld met kokend water. (Gelukkig geen letsel). Levensgevaarlijk! Dit verwacht je toch niet van een fabrikant zoals Kenwood, eigenlijk van geen enkel merk! Zou echt NOOIT moeten kunnen gebeuren. Morgen toch even contact opnemen met Kenwood, ben erg benieuwd naar hun reactie omdat het zeker niet de 1e keer is en ook niet de laatste keer zal zijn.

MarcG73 22-10-2013

22 maanden in bezit en breekt spontaan het hele handvat af, inclusief schakelaar. En ja, inderdaad vol met kokend water. (Gelukkig geen letsel). Levensgevaarlijk! Ziet er mooi uit en 22 maanden probleemloos gefunctioneerd. Dit verwacht je toch niet! Zou echt NOOIT moeten kunnen gebeuren. Uitkijken dus

ra.klaassen 08-03-2015

Ons hetzelfde overkomen, maandag nemen we contact op met Kenwood!!

tijan 25-02-2013

hij heeft het 6 maanden uitgehouden. toen zat het plastic vol scheuren en kwam er stoom uit het knopje om 'm aan/uit te doen. erg teleurstellende kwaliteit. we hebben dit model gekocht omdat 'ie mooi is, maar dat weegt niet op tegen het gebrek aan kwaliteit.

tante Es 08-02-2013

Schenkt fantastisch, zonder te lekken. Prettig handvat.
Eenvoudig te bedienen, vooral het deksel.
Kookt vrij snel.
Kijkvenster zit onhandig achter het handvat en ik had liever liters gezien ipv kopjes, maar ach ik kijk gewoon in de kan.
Kortom: moeiteloos waterkoken en nog mooi ook.

RobertVictor 21-06-2012

We kochten deze Kenwood vanwege z'n fraaie uiterlijk en goede reviews. Nu, anderhalf jaar verder weten we wel beter. Vrij snel al bleef de klep niet meer dicht; werd tot twee keer toe bij de dealer verholpen. Vervolgens begon hij soms te lekken met als gevolg grote plassen water in de keuken en sinds kort is de aan/uit schakelaar defect (lam).
We bezitten ook twee kleine waterkokers van Princess en die doen het al twintig jaar zonder enig probleem.
Onze mening over deze Kenwood waterkoker is dus behoorlijk negatief en ons advies: niet kopen.

ra.klaassen 08-03-2015

Wij gaan v/d week Kenwood opbellen, ons is nl. hetzelfde overkomen + handvat brak af!

B26 22-06-2012

Wat jammer dat jullie pech hadden met deze waterkoker! Ik heb hem zelf bijna een jaar en die van mij vertoont geen problemen. Misschien is die van jullie gaan lekken door het vervoer van en naar fabrikant?

Zelf had ik ooit een waterkoker van Princess die juist vreselijk lekte... Dus schijnbaar moet je ook een beetje geluk hebben met huishoudelijke apparaten.

e van der loo 16-08-2011

fijne compacte waterkoker.knoeit niet met uitschenken.
degelijke uitstraling.

B26 14-08-2011

Compacte waterkoker met een fijn handvat. Knoeit niet bij het uitschenken! Het water raakt gemiddeld snel aan de kook. Gekocht bij Bol, binnen 1 dag geleverd. Alles voelt stevig aan, dus ik denk dat hij nog wel een hele tijd meegaat. En hij ziet er ook nog eens erg mooi uit!

Triviant 02-08-2011

---------- update review 02-08-2011 ----------
Ik ben nog steeds blij met mijn waterkoker. Hij is mooi, degelijk en gebruikersvriendelijk.

---------- oude review 11-04-2011 ----------
Gebruikersgemak:hij is licht maar wel degelijk gemaakt. Gemakkelijk bij te vullen door op een knopje te drukken springt het deksel open.
Vormgeving:ik vind het een aanwinst voor mijn keuken.
Duurzaamheid: kan ik nog niets zeggen, volgens gebruiksaanwijzing moet deze tijdig ontkalkt worden dat bepaald volgens mij ook de duurzaamheid.
Gekocht via Elektrokoopjes. Redelijk snel geleverd (2 weken).

Corry Bunschoten 27-10-2010

Via Elektrokoopjes een prachtige rode Kenwood waterkoker aangeschaft. Snelle levering tegen zeer mooie, voordelige prijsstelling.Een waar sieraasd in de keuken. Zó tevreden, dat we er nog een kochten, nu zwart, voor de verjaardag van onze dochter.
C.van der Heiden-Bunschoten